plástev

Kroužky - Cvičení

Aktuální kurzy:

1. CVIČENÍ NA VELKÉM MÍČI

2. CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ NA MÍČÍCH

3. CVIČENÍ PRO MAMINKY NA MÍČÍCH

4. CVIČENÍČKO PRO NEJMENŠÍ

 


1. CVIČENÍ NA VELKÉM MÍČI      zpět

Cvičení s velkým míčem pod vedením fyzioterapeutky představuje zábavnou formu skupinového cvičení, kde se jako pomůcky využívají velké míče.

Poté, co se naučíte optimální sed na míči, se postupně přidávají složitější balanční prvky v dalších polohách jako je leh na zádech, na břiše či ve stoji. Zásluhou cílených cvičení v různých vratkých pozicích zapojujeme aktivně svaly celého těla a naučíme se rychleji poslouchat a vnímat jeho požadavky. Cvičení je fyzicky účinné, zábavné a má blahodárný vliv na celé tělo a duši.

Balanční, vratké, dynamické i statické funkční cvičení na velkém gymnastickém míči:

  • preventivně pomáhá léčit bolesti zad
  • pomáhá posílení tělesného středu
  • nezatěžuje klouby
  • tvaruje postavu
  • zlepšuje držení těla
  • zajišťuje pestrou a kvalitní pohybovou aktivitu, jenž uvolňuje svaly zkrácené, posiluje svaly oslabené a zároveň pomáhá jejich ideální koordinaci při pohybu

Výběr a technika cvičení se snadno uzpůsobí všem pohybovým schopnostem každého jedince různých věkových kategorií - výhodou je malá skupina (max 6 cvičících). Cvičíme bosky. Pití a ručník si můžete vzít s sebou.

ROZVRH A CENÍK ZDE


2. CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ NA MÍČÍCH      zpět

Jestliže se cítíte dobře a nemáte rizikové těhotenství jsou lekce vhodné pro všechny nastávající maminky, které se chtějí udržet v kondici během těhotenství a porodu (cvičení probíhá pod vedením fyzioterapeutky). O svém záměru cvičit informujte Vašeho gynekologa.

Cvičení v těhotenství:

  • příznivě ovlivní vývoj plodu
  • připraví ženu k porodu
  • ulehčuje zotavení po porodu
  • je vhodné jako prevence bolestí zad a kyčelních kloubů
  • zabraňuje oslabení svalového dna pánevního potřebného pro zdárný průběh porodu a poporodní inkontinence
  • napomáhá správnému držení těla
  • fyzicky připravuje organismus na vrcholný výkon na porodním sále
  • snižuje výskyt otoků dolních končetin a křečových žil
  • pravidelné cvičení je prevencí těhotenské cukrovky a vysokého krevního tlaku
  • lepší zvládnutí péče o dítě po porodu (zvedání, nošení)

Zaměřujeme se na posílení a protažení celého těla, a nácvik správného dýchání, které budete potřebovat při porodu. Co se týká posilování břišních svalů, těhulky jistě vědí, že už by je neměly tolik posilovat (ono to ani moc nejde). Cvičení má blahodárný vliv na psychickou pohodu nastávající maminky i dítěte.

Využíváme gymnastické míče, rehabilitační cviky a prvky gravidjógy.

Výhodou je malá skupina (max 6 cvičících), proto je možné cvičení přizpůsobit stupni těhotenství a individuální kondici nastávající maminky.

Technika provedení je jemná, proto dávejte pozor na signály přetížení. V mnoha případech ženy musí být nuceny snížit stupeň cvičení a uvědomit si vyjímečnost tohoto období a mít z něj požitek. Udělat si čas na odpočinek a ocenit zázrak těhotenství je prospěšné nejen zdraví matky, ale také zdravé přípravě na mateřství.

Nemusíte se bát, že budou cviky pro Vás moc obtížné. Respektujeme individualitu každé ženy a jsme připraveni přizpůsobit cvičení ženám v různých stádiích těhotenství a naplnit tak představy každé z Vás.

Možností hlídání dětí během cvičení - více informací u rozvrhu.

ROZVRH A CENÍK ZDE


3. CVIČENÍ PRO MAMINKY NA MÍČÍCH      zpět

Samotný obsah cvičení je sestaven tak, aby odpovídal specifickým potřebám maminek (cvičení probíhá pod vedením fyzioterapeutky).

Jedná se především o:

  • zmírnění svalových dysbalancí (způsobených nošením dítěte na jedné ruce apod.)
  • posílení svalů pánevního dna a svalů břišních (ochabnutí svalstva pánevního dna a svalstva břišního, způsobené těhotenstvím a porodem, je častý „spoluviník“ při bolestech zad)

Nejde tedy o žádné skákání a tvrdé posilování celého těla, neboť maminky toho naposilují víc než dost. Naopak, základem každé hodiny bude důkladný strečink, zaměřený mj. na velký problém maminek - zádové svalstvo. Dále cviky na posílení pánevního dnašikmých a přímých břišních svalů a další cviky přizpůsobené individuálním problémům přítomných maminek.

Možností hlídání dětí během cvičení - více informací u rozvrhu.

ROZVRH A CENÍK ZDE


4. CVIČENÍČKO PRO NEJMENŠÍ      zpět

Chcete, aby si Vaše dítko vytvořilo kladný vztah k pohybové aktivitě, naučilo se základy pohybových dovedností a pořádně se "vyřádilo"?

V tomto pohybovém kroužku, který je pojat hravou a veselou formou, si zacvičíme (cviky přirozené, zdravotní, odvahy, rovnováhy), zahrajeme si pohybové i relaxační hry, skamarádíme se s míčem a seznámíme se s básničkami či písničkami doprovázenými pohybem.

Prostřednictvím Cvičeníčka si děti procvičují hrubou i jemnou motoriku a učí se nejen trpělivosti a ohleduplnosti, ale také pracovat samostatně i v kolektivu a rozšiřují si slovní zásobu.


Kroužek je určen pro děti od 2 do 4 let bez přítomnosti rodičů.

ROZVRH A CENÍK ZDE

 

 

ROZVRH A CENÍK:

DRUH KURZU

DEN KURZU

Čas kurzu

Počet lekcí za týden

Cena za vstup

(délka lekce 60 min)

Permanentka (5 vstupů)

Permanentka (10 vstupů)

Cvičení na míči     1 x 60 minut 150 Kč 650 Kč

1100 Kč

Cvičení pro těhotné     1 x 60 minut 150 Kč 650 Kč

1100 Kč

Cvičení pro maminky     1 x 60 minut 150 Kč 650 Kč 1100 Kč
Cvičeníčko pro nejmenší     1 x 60 minut 100 Kč    

 

Cvičení bude probíhat od října 2017 - rozvrhy budou vypsány po domluvě - otevření dané skupinky záleží na počtu zájemců (pro rezervaci pište na happikyds@gmail.com nebo volejte na tel. 739 663 695).

 

Rezervace a využití permanentky:

  • Počet míst je omezen (maximálně 6 cvičících) - pro zajištění místa je nutná předchozí rezervace.
  • Rezervovanou lekci lze zrušit min. 24 hodin předem pomocí tel. č. 739 663 695.
  • Platnost permanentky na 10 vstupů je 3 měsíce a permanentky na 5 vstupů 2 měsíce od první rezervované lekce. V případě nevyužití vstupů není možné vracet peníze - Vaši permanentku však může využít třeba kamarádka.

 

 

Pro strýčka Googla: Ve školičce HAPPi KyDS jsou jedině happy kids.

plástev